Saturday, February 4, 2012

275. Edit template lagik

Fuhh, dari siang tadi godek-godek, akhirnya siap jugak.
Ada banyak lagi haa nak edit, tapi nanti lah, sakit mata dah baca coding.

Layout baru ni macam dulu je kan ? Cuma background je lain.
Hehe, memang saja buat sama, sebab kite sukeeeeeee!

Tahniah kat diri sendiri sebab berjaya buat balik sama macam yang lama ! =.="

Walaupun sama, tapi susah dan ambek masa gak whoaaa sebab tak ingat pun kena ubah coding yang mana untuk border, and bla bla bla bla dan dapat cenggini. Huhu.

and here also some credits for,


blog : http://bicarafarah.blogspot.com
tutorial : Fieldset Box

blog : http://www.lyssasecret.com
tutorial : favicon
tutorial : center post title and sidebar

blog : http://fakhruru.blogspot.com
tutorial : animated recent post widget

blog : http://www.intanurulfateha.com
tutorial : kotak blockquote


Thanks semua !




Thanks reading !

2 comments:

shiema sufian said...

blog sudahhh lawaaa (:

Haura Malina said...

hehe, thanks shiema ((: