Friday, July 2, 2010

detik-detik akhir

salam alaik

hey hye heyya 
harap kalian kalian kalian semua sehat
dan sentiasa di bawah keredhaanNya 
amin.

menghabiskan sisa sisa cuti lagi seminggu di rumah ni
sgt la tak best ya
rasa nak tambah cuti lagik
tambah lagi sebulan. boley enggak?
sangat la malas nak balik uni
malas nak pack barang, malas nak siapkan pogeming
ngee..
tapi hidup mana boleh malas malas ! duSh ! untuk diri sendiri !
-.-

dan dalam masa seminggu ni,
dah dapat 2 3 request dah
antaranya,

"Na, keri nak hang buat nasi ayam madu b4 balik sana." *keri is my cousin*
"Kak, esok buat puding ! Kalau boleh, hari-hari buat puding !" *ini from adek*
"Na, teman aku keluar ahad ni" *aku itu dilah my cousin aka. adek keri*
"Aku nak buat kek lapis Sarawak la." *diri sendiri*


korang dah boley nampak tak tempat aku kat mana dalam masa seminggu ni?
kat ceruk dapur ! 
oh saya sangat suka memasak *waklu

tapi takpe, dgn seikhlas hati aku masakkan utk korang korang oke.
nanti aku dah balik uni dah,
sah sah korang rindu nak makan aku masak, kan kan?
haa.. angguk pun korang. baguS ! ahax ! ;p

yay ! cik haura malina tak ley membebel banyak-banyak
sbb ada kerja yang perlu disiapkan 
and the dateline is tomorrow.
OMG. sangat la penat.
sakit sana sakit sini
tp tangan tetap terus kena bekerja
chayyok !
Allah sentiasa bersama kamu. He knows the best for you.
and you just need 'sabar'.
dunia ni tak lama..akhirat jua yg kekal
and sometimes rasataksabarsabarnaktinggalkanduniayangtaklama ni
oh..cut it off !
*moodgyledasampai*

till then ya, chaw chin chaw.

:)

upss ! btw, love letter utk hari ni,

"Fighting is enjoined on you, and it is an object of dislike to you; and it may be that you dislike a thing while it is good for you, and it may be that you love a thing while it is evil for you, and Allah knows, while you do not know."

[al-baqarah 2;216] 


may Allah bless


^_^




p/s : you do best when you do nothing at all



Thanks reading !

No comments: