Thursday, March 17, 2011

194. Bila hati senyap, memang tak tau nak tulis apa


assalamualaikum
hai semua
ahlan wa sahlan (dah lama tak sebut)



ekceli, 
aku nak sangat buat entry baru
but since hati aku malas nak berkata-kata...
susa la wei nak tules
bila hati senyap, memang tatau nak tulis apa

jadi...tunggu la hati aku dah ada mood nanti
aku buat entry panjang2 ye ?
bajet macam ade pulak orang baca belog aku ni kan?
aku tau, aku tau, follower aku yg 62 orang tu mesti baca kan ?
hai semua !
kalian nampak lebih cumel dan kacak la hari ni. sungguh. :P


urmm, 
urmm,
dah kata kan hati malas nak berkata
tak ada mood lagi
jadi dengan berat hati
saya yg hensem ni beredar dulu la ye?


oh, btw, siapa tahu software apa yang boleh convert mp3 to minus one ?
kalau ada siapa tau, bagitau lah ye kat comment.
aku perlukan sangat nih. tengkiu ! 


xoxo.




[everything i do, remind me of you]









Thanks reading !

No comments: