Wednesday, March 2, 2011

184. Pehh.


saja aku  nak cerita
aku masih ada di fakulti

hari ni punya class,
8am till 1pm
tapi both class aku ta datang
bangun pagi boleh pulak demam
aku agak demam terkejut
terkejut dengan cerita yang kawan aku sampaikan semalam.
walaupun aku da siap berbaju kurung dan bertudung
tapi lepas tu aku terpaksa akur 
aku memang tak boleh nak menapak ke kelas

tapi kelas petang aku pergi,
sebab kena hantar assignment
terpaksa ah.

balik pukul 7
kelas malam pukul 8 aku tak  pegi
aku rasa demam aku tu datang balik
ntah
boleh pulak waktu maghrib aku urmmm tade ape
tapi alhamdullillah, aku baca quran. nak hilangkan demam.

pukul 10.30 aku menapak pergi fakulti
gelap doe
tawakal je la

dan sekarang aku masih di fakulti
memang subuh kat sini la

nasib rabu takde class
tapi nak kena siapkan prototype website. 
aku suka cuma kekangan masa buat aku rasa semak gila kepala
dengan gangguan-gangguan lain lagi

hidup tanpa masalah,
pe barang hidup kan ?
masalah tu tandanya..Tuhan nak kita lebih dekatkan diri dengan Dia.
deep thinking.
masalah bukannya tanda, kena makin hamun caci maki orang. 

okay la, kat fakulti lagi ni.

-.-





Thanks reading !

No comments: