Wednesday, May 4, 2011

205. LOVE HIM love him

Assalamualaikum. Hai semua.

Esok last paper, tapi...entah apa aku study aku pun taktau.. T___T

takpe. lupakan dulu study2 nih. wahaha.

nak share,

a friend of mine give this to me, just now, pastu terus aku update kat belog. hahah.


sweet kan quote ni ?

then, she said " LOVE HIM love him "


:)



Okay, tu je nak share. haha.

oh btw, lately ayat bawah ni selalu bermain kat fikiran aku,


"Apa guna hidup,
andai jauh dari rahmatNya.
Apa guna mati,
andai syurga bukan tempat dihuni."


Errr...korang boleh faham tak apa maksud ayat kat atas tu ? Ayat ni muncul dalam kepala otak aku 2 hari lepas kut kalau tak silap. dan maksud ayat tu, buat apa hidup, kalau asyik buat dosa je, Tuhan tak redha dan tak rahmati, dan buat apa juga mati, kalau neraka tempat yang akan pergi. 


korang gerun tak bila dengar pasal kematian ?




Thanks reading !

2 comments:

itsme said...

tak sangka ko post kat blog .. lol

Unknown said...

sje buat kenangan. hehhehh!