Monday, June 28, 2010

oh Nuffnang



apa itu nuffnang?
aku pun tataw
yang aku taw, Ble orang klik klik,duit masuk
hahah.
ade cpe2 ley explain kat aku tak? ngee..

nuffnang aku dah ada earning dah
since last week lagi
dan hari ni aku check nuff, earning tu dah bertambah
suka nye ! ^_^

aku tengok visitor, ade dari norway n united state.
betul ke ta betul tuh ek?

hapahapapun, terima kasih banyak banyak la pada korang korang korang
yg rajin klik klik nuff aku tuh
sebelum korang tekan pangkah kat atas tuh,
korang KLIK NUFF aku tau
nahh, aku kasi coki-coki sorang satu sbb sudi klik


ngeh ngeh ngeh

till then, chaw :)



Thanks reading !

8 comments:

Misshy Innz said...

setiap hari nuff akan updated earnings ;)

Unknown said...

ouhh. hee. :)

semut lelabah said...

suke je nuff earn bertambah yer.. :)

bukan setiap minggu die update ke?

-telOrDibAsuh- said...

hehe..tukar nuff ngn telor blh??hehe

Unknown said...

hapiz : ye kut. hihi

telor : ta boleh. ahah. ;)

diriku said...

nuffnang..'byk' yg dpt mnggu ni..he2

cimon said...

member aku aktif update blog utk dpt sideincome from nuffnang...bleyy laa g blog dia
kat http://www.eyriqazz.com/, byak entry menarik yg diupload, singgah laa.

hehe (^v^)

Unknown said...

ouhh. oke cimon :)