Thursday, June 10, 2010

Lagenda Budak Setan

LBS aka. LAGENDA BUDAK SETAN
LAGENDA BUDAK SETAN aka. LBS


mst ramai yg da berebut2 beratur beli tiket tengok cte ni kan?
dan saya pun x terkecuali tersenarai dalam kalangan manusia yg
belum menonton cerita ni
.HUHU.
tingin nak tengok tp xde cpe nak teman sye g tengok.. :(
(yay! saya tipu)
mengikut pengakuan sepupu sepapat saya,
cerita ni sedih..kre cam sad love story kut?
so..kalau ditakdirkan saya menonton cerita ni,
kena sediakan tisu siap2 utk lap air idung.. haha.
(eeii. pengotor!)
bohong sje uke. ati saya sekeras tembok besar china.
dah empat bulan lebey saya simenkan ati saya ni
jadi ati ni takkan buat mata mengalirkan air mata lagi
(boley cye ke?
)
tp time tumbuk bawang guna lesung batu memang berair gak la mata ni
heh.

.oke.
nak pot pet itu je
layan lagu jom~

:: BILA CINTA ::

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

by : Filianti Vlee




Thanks reading !

No comments: