Sunday, December 9, 2012

307. Awak, bila nak datang ?

Siang tadi buat  PSM atau in english, FYP ( Final Year Project ),
buat sorang-sorang kat fac laluan nak ke PSZ tu.
Okay, lone ranger  -___-

Serius stress gila buat PSM, sebab tak reti, and I have no idea at all how to do this and this.
*Nangis.
Turn off laptop, balik bilik.




Lepas dinner tadi, aku tengok cite Istanbul Aku Datang sebab stress sangat fikir PSM and assignments.
Okay aku memang tak tengok movie ni kat panggung sebab takde sape nak teman aku tengok dan aku malas pergi tengok sensorang. SObs.

Okay, sambung pasal Istanbul.
Aku kan tengah stress pasal PSM, pastu nak lepak borak2 gelak2 lawak2, erghh takde sape la pulak.
Lagi sekali lone ranger T___T
Member aku suruh aku call somebody, and I have nobody.
I mean yea I have Allah, family, and some girlfriends. Only. Aku takde kawan lelaki.
Aku ada Allah -- Aku dah baca Quran, dan aku dah mohon ampun sebab aku dok sedih. Sobss.
Call mak abah ? Tapi aku tengah mood nak lawak2 bangang. Pastu ketawa macam bukan pompuan. Takkan nak cakap bongek, bongok, bengong, dengan mak abah aku kut ? Memang tak ah.
Call kawan perempuan? Takde topik nak cakap dan nak melawak.
Actually, kalau boleh, nak lepak face-to-face, tapi macam aku cakap, I have no one.

Aku, kalau boleh, ada masa sekejap pun takpe,
sebab aku cuma nak cakap,
"Saya stress, nak nangis, pinjam bahu awak boleh ?"
and he will just let me cry, and then say
"Ala relax la, mesti boleh nye buat PSM tu, dah takyah nangis dah."
Lepas tu aku akan ketawa, dan cakap "Thanks awak." dan smileeeee.

Err.. aku ni macam dah lari topik Istanbul kan? Ahahaha.
Okay sebenarnya aku nangis tengok movie ni. Wahaha.
Aku nangis part kantoi Haris ada girlfriend la. Sumpa sedih.
I used to be in that place. In Dian's place. Cuma Dian ni bertuah la, sebab at least, dia tak sedih sorang2.

Kalau korang tengok movie ni korang faham lah.
Macam Dian, masa dia kena tu, at least ada Beto tolong jaga and happy kan dia,
bawak dia g jalan2. and ada jugak la orang tanya, "awak okay?"

Aku ?
Aku je lah yang g jalan sensorang, pastu tanya diri sendiri dan jawab sendiri. Lol.


Setahun yang lepas,
sama, aku sedih sensorang gak.

Setahun kemudian,
sama, aku sedih sensorang gak.

Sekarang, sedih itu ini,
sama, aku sensorang jugak.


Kekadang, tengok perempuan sana sini ada pasangan,
tipu lah kalau tak rasa pape. Paling kurang pun, rasa nak jugak. Haha.

Aku cuma nak ada kawan baik lelaki yang boleh buat aku happy and selalu ada bila aku sangat perlu. Enough. You know, mula dengan kawan baik, then kawen. Hihhi.  :p

But I don't have even one.

Nak ada memang tak susah, tapi nak ada yang buat kita happy walau cuma tengok muka dia, tu yang payah.
Walau dia baru je text 'Weh' atau 'Oi' sekalipun, dan hati dah berbunga setaman, memang payah dapat.
Betol, tak tipu.
Mungkin senang jumpa, tapi payah dapat.
Payah dapat, sebab kekadang yang buat hati kita berbunga tu lah, yang dah double. sobs.
Dan kekadang, kawan baik tak semesti nya dia suka kita kan.
Itu lah.

Mungkin aku tak patut sedih kut hal2 macam ni,
sebab orang selalu cakap, Tuhan kan ada.
Tapi entah lah, kadang-kadang rasa macam,
I need to talk to someone. To a person.

Entah lah, fitrah kut  , woman needs man .


Awak, bila nak datang ?

*muntah*






Thanks reading !

1 comment:

cimon said...

Hmm...sy taktau wether sy nyer komen tadi da sampai ke awak.

Anyway, jgn sedey2...jodoh awak da ditetapkan oleh Allah Taala. So...skrg nie awak kene perbaiki diri menjadi lebeyy baik dan berdoa supaya dpat jodoh yg terbaik dari Allah Taala.

Dan...kalo assingment tu susah sgat, cepatlah rujuk dgn pensyarah & kawan2 terdekat.

Harap awak berjaya cik hensem!! (^v^)