Sunday, November 25, 2012

306. A Stupid Feeling


I dont know why, but I feel so bad.
I really really wanna have a talk with that person - A friend that can make my day.
A friend yang boleh buat aku ketawa walaupun masa aku tengah nangis.
A friend yang aku boleh cakap and tell everything and anything.
A friend yang aku boleh cakap bongok, bongek, mengong, sengal, samdol, 
sesuka hati aku, dan dia tak terasa pong. 
A friend yang aku boleh ketawa sedangkan dia tengah serius/marah. Serius aku suka gila part ni. 
A friend yang bila aku dengan dia, I dont feel sad at all. Yang aku rasa, hilang semua beban dalam kepala.
A friend yang tak bercakap pun soal hati dan perasaan, but still boleh buat aku happy sepanjang masa.

After all, I really miss that person. 

But -- Yea I know. I have to stop this stupid feeling.

He's already taken. 





Thanks reading !

2 comments:

cimon said...

Lek2...sabar k. Ramai lagi kawan lain, cuba try talk ngan diorang pulak k. But2, kene cakap ngan Allah dulu, then ibu, baru carik geng2 taw.

(^v^)

p/s: ucaplah "Aku Redha dgn KetentuanMU, Ya Allah"

Unknown said...

Thankyou :)