Saturday, August 6, 2011

231. Lelaki dan Awek Cunnn

Seriously gua taktau nak letak tajuk apa. Hahaha.

Okay, hello, hai semua.

Last few days, gua ada borak dengan membe gua. Bukan perempuan. Dia ni, boleh dikata jenis suka follow Twitter perempuan cun. Lepas tu, add Facebook pulak. Bila gua tanya, macam mana kenal perempuan itu ini, kebanyakan jawapan, "boleh tahan lawa, aku follow, lepas tu add"  .

Then gua tanya lah, "lelaki cari awek memang tengok lawa ke ?" Macam bodoh je kan soalan gua. hahaha.

dan ini jawapan beliau,



pastu gua cakap lagi,
 "kalau dah lawa tu, bangun pukul berapa pun laki da tak kesah wei."








pastu gua tanya lagi,
"biasa laki dump popuan sebab popuan tu over gedik ekh ? "



he answered,



and i did replied,


dan dia jawab,



soooo guys,, what do you think ?  

mungkin memang betul cakap alif aziz,  


Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas

Pfttt ! har har har

tapi korang jangan risau k ladies. sebab gua rasa kita harus seperti Stacy, 


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna



walaupun Stacy cakap kisah dongeng saja, tapi percaya gua cakap, someday akan ada someone yang betul-betul cintakan korang sepenuh hati dengan seikhlasnya dan terima korang seadanya. okay sayang ?


(padahal gua pun selalu je anggap cinta macam tu kisah dongeng jek. lagi sekali pfttt ! har har har )


 tapi mak gua cakap, "jodoh dah sedia ada sejak azali lagi, cuma belum jumpa je lagi. "  

tapi....kalau dah memang takde jodoh di dunia, janganlah bermuram berduka, sesungguhnya di sana nanti pasti ada putera dan puteri setia menanti untuk menemani.

cecece. ayat nak sedapkan hati sendiri  >.<  


Allah maha mengetahui apa dalam hati.  terus berdoa k supaya tak lagi crush pada orang yang salah. EHHHHH. perlidirisendirinampak.hahaha


peaceeee yawwww !





Thanks reading !

6 comments:

lindariepin said...

hahaha.... so conclusion, xpayah nak mengharap 100% sgt dekat lelaki ni.... kita percaya jodoh kita dah sedia ada.. cuma xtahu siapa... :))

Unknown said...

haha. yeah yeah, even kalau dalam relationship pn, jgn nak menaruh harapan 100% sgt kan. hee. ;p

Anonymous said...

hahaha..lelaki..suka hati dia letak garis2 halus untuk pmpn..kita bley pulak terima dia seadanya..owh,no..merepek~~

diana^bdk bad..hehe

Unknown said...

haha.. jd cari lah yg boley terima kita seadaanya.. hahaha xD

Unknown said...

mcm nak tgk je laki-laki tuh. nak tgk HOW COMPLETE N PERFECT HE WAS. hehe

kalau kita letakkan kesempurnaan yg kita nak pada laki-laki, konfem x dak dah kat dunia nih.

so terima seadanya. bukan lah bermaksud terima walaupun dia jahat dan kaki pompuan. hehe.

byk pulak membebel. malina, jom jumpa! hehe

Unknown said...

haha Nisah..garang nohhh. hehe..
jom jom ! ley bergosip ! haha. xD