Tuesday, July 12, 2011

222. Gaji PERTAMA ! Oooyeahh! I wanna marry you !






Tanggal 5 Julai bersamaan hari Selasa TERINDAH,
adalah juga merupakan hari aku dapat gaji pertama aku. hihi

RM396.
untuk lapanbelas hari kerja.
sepatutnya 23 hari kerja, aku masuk kerja 8hb, sampai 30hb,
tapi dah aku ada cuti lima hari, tinggal la lapanbelas hari je kerja. hahaha

Ciput, tapi kira okay la kan daripada takdak langsung?
At least, aku shopping bulan ni, takde la guna duit mak bapak. hahha





HAHAHA !
kan dah kata tak sampai seminggu.

sunday = 10 julai
5 hari je bertahan. Taktau la kat mana aku habiskan. haha
tapi yang pasti nya dua pasang sandal tu ada la aku beli. buat kenangan gaji pertama. hehh.
dannnnn yang pasti nya juga, aku ada simpan sikit *sikitjela >.< untuk beli hadiah untuk abah & mama, 
sempena gaji pertama aku,
duit dari titik peluh aku sendiri. sweet kan I ? hihi :D


zaman sekarang ni duit 400 tu tak banyak mana pun kan? kejap je dah habes.
agak korang, perempuan tiap bulan spend berapa untuk shopping?
eh, bukan tiap bulan lol, tiap minggu.
ehhhh aku perempuan. erkk. 

k, bai.





* aku suka update cerita basi. blog wa, wa punya style lah der.. ;D


p/s : basi-basi pun, takde tarikh luput k. kenangan. (:









Thanks reading !

No comments: