Monday, November 29, 2010

156. Aku tak tau lah kenapa hati perempuan fragile sangat dan mengada-ngada

hai semua.

kepala tak sehat. hati serabut. jiwa huru hara.

kawan-kawan pakat dah balik rumah, aku ja sorang2 dok lepak lagi kat sini
jadi lone ranger untuk beberapa hari
mungkin
mama dah tanya bila nak balik
walaupun dah bulan lepas aku cakap tak balik sebab nak kena buat kerja untuk Global Out Reach tu
tapi sampai bulan ni mama masih lagi tanya soalan yang sama,
mak mana tak rindu kat anak yang jarang-jarang sekali balik rumah
jadi, aku tarik diri Global Out Reach. demi mama.

tapi aku masih lagi tak decide untuk balik bila
emosi aku tengah tak stabil
aku tak nak tunjuk fake smile kat dorang.

segalanya tengah serabut sangat sekarang ni
dan aku perlukan masa untuk betulkan semula wayar yang dah putus dalam kepala

dah. abaikan.
hati dan perasaan aku, perempuan sama perempuan pun takkan faham.
oh btw, korang rasa perempuan boleh faham ke perasaan perempuan lain?
aku rasa tak.
kalau lah perempuan boleh faham perasaan perempuan lain,
tak ada nya wujud ayat, 'perempuan rampas isteri orang' or bla bla bla...
betul orang ckp, "derita kita, bahagia bagi mereka."
ayat.
tak ada kaitan dengan kau atau aku, atau kamu.

urmm, tadi aku bosan
aku blogwalking.. entah macam mana boleh sampai dekat belog Mr.K
rupanya dah beribu followers dia
aku je yang baru tau kewujudan belog dia. kampung.

aku baca jugak lah 4 5 entry dia. lepas tu mata aku dah penat.



1. Awek/Bf Lagi Penting Dari Kawan





2. Siapa Kata Kawan Tak Boleh Putus




3. Surat Cinta Untuk My Future Wife(s)




4. Surat Cinta & Nasihat Dari Wife Masa Hadapan





5. Apa Yang Perempuan Tak Tahu Pasal Lelaki





sambil-sambil tulis entry ni, aku sambung baca lagi 3 4 entry kat belog dia. Haha.
korang jenguk-jenguk lah, theotherkhairul.blogspot.com






p/s :
banyak risiko kan jatuh cinta dengan kawan baik sendiri. hilang kawan baik pun boleh jadi.
better solution, kalau suka, diamkan saja. takkan hilang apa-apa.
tapi kalau si lelaki yang mulakan dulu macam mana? takkan nak biar saja kalau sendiri pun suka?



abaikan.



babai.
Thanks reading !

No comments: