Sunday, November 28, 2010

155. Semerah Cinta Stilleto


SEMERAH CINTA STILLETO

release bila April tiba kan
tapi aku baru tengok bulan nihh
last two weeks kalau tak silap

aku suka cerita ni
aku suka dia punya ending part
cumel gila

"Saya tak kawen lagi."
"Saya pun tak kawen lagi."
"Jom kita kawen."

Sweet kan? heh xD


gatal. abaikan.
















Aku tak suka merah sebenarnya
kadang-kadang aku nampak merah cantek, kadang-kadang nampak tak cantek
depend juga . merah kan banyak warna .macam kaler lipstik.

tapi merah tu lah yang dah banyak bagi kenangan manis. 
indah. 
merah itu hati, merah itu cinta . siapa kata. 
merah itu darah. tepat.




"kerana ketidaksempurnaan itu, 
kebahagiaan baginya."




 saya ada sweater merah . bukan saya punya. masih simpan lagi .
semoga Dia izinkan untuk bertemu semula dengan pemiliknya .
ameen !



gud night !



Thanks reading !

No comments: