Sunday, January 8, 2012

271. FINAL EXAM SEM 1 2011/2012


PSM 1 dah settle.
Final project Image Processing, dah settle.
Final project Data Visualisation pun dah settle.
Final project Geometric Modeling pun dah settle jugak.
Alhamdulillah.
Jadi sekarang, tinggal berjuang untuk FINAL EXAM aje lahh.



[time table final exam semester 1 2011/2012]



nota : kartun2 tu bukan aku lukis. aku tak pandai lukis2 nih  ;(    Member aku yang lukis, yang paling tinggi dalam gamba nihh. Aku tahu edit aje kat photoshop... Hehe. 



[ ni gambar asal, pandai kan member aku lukis, kitaorang satu geng, comel kan kami...hehehe. ]





P/s :  All da best pada semua yang sedang menghadapi dan bakal menghadapi peperiksaan. Gembirakan hati ibu bapa dan orang-orang yang sayangkan anda.  (:






Thanks reading !

2 comments:

cimon said...

comel2.kalo ade pics btul lg superduber comel kot.hehehe (^v^)

Unknown said...

haha , may I say yes ? ahahh xD