Monday, April 12, 2010

46. Innalillah..semoga dicucuri rahmatNya..

Al-kesah..pkul l lbey td aku text wanie(roommate mse kat KMPP)
nk wish kat fb, aku lpe nk add dye after wat fb bru,
mati2 ingt da add rpe nye blom.so aku add la td.
sowy yer wanie.seyes ta sengaja.

"Wanie.Happy birthday!
May ur wish come true =)

p/s : krm slm kat tokcik er..
wndu nk mkn tokcik masak.. HEHE."

Lbey kurg gtu la sms aku pd wanie.
Cpe tokcik? oH! tokcik tu tokcik wanie la.
tp ktowg knal sbb dye baik ngan ktowg sume
n slalu bwakkn mknn utk ktowg mse kat mtrx dlu.
seyesly wndu tokcik.
aku suke masakkan dye, sedap beb!

Tit...Tit...

"thank u malina.sorry la lupa nak
bgtau tokcik dah meninggal
seminggu slps raya thn lps.
wani ingatkan dah tau."

Innalillahiwainnalillahirrajiun..

aku baru tau! n mata aku basah wekh Ble bce msg wanie.

T_T

tros aku call wanie.nak tahu cte sbena.

dari Dia kita datang, pada Dia jua kita kembali.
Semoga arwah tokcik dicucuri rahmat
dan ditempatkn b'sama orang2 yg beramal soleh.

Al-Fatihah..untuk tokcik..



Thanks reading !

No comments: