Saturday, March 13, 2010

20. Merapu jap!

disaat ini aku tgh bz siapkan assgment COA yg gyle susa aku rse
bz ngan dak2 ni yg gyle2 sengal sket.. ah ha.
prangai je sengal2..otak geliga pndai! wee~~
*ikhlas aku puji korg wekh*

didi,dila,nana,gee n mira..

syg ah korg! huhu~~

ttbe tringat pe mak aku gtaw mse call ptg td,
adek aku mnx tlg aku watkn essay utk dye..
eng essay..
dats y aku yg kne wat..da siap post kat dye..
HAHA. banyak ensem tol mke dye.
keje dye,aku kne siapkn..
kje aku,dorg xnk siapkan pulak? ah ha.
tp aku ta kesa pn dorg mnx tlg..
ade gne nye jgak aku sbg kakak dorg..
saba ye dik..lg 2 3 ari akak post kn.. hihi..


aku tringat sesuatu..
dlu en...taon lps kot..
aku msg ngan sorang hamba Allah ni..smbl tu dia tgh siapkn essay adek dia
keje skola adek dia,dia watkn.. baikkn dia? ehee.


da la.. nk smbung bce novel.. hihi

~Andai itu takdirNYA~

Thanks reading !

No comments: